Zgłoszenie usterki

  1. Warunkiem rozpoczęcia naprawy lub usługi serwisowej jest złożenie przez Klienta zgłoszenia serwisowego, które może dokonać: 
    • osobiście w serwisie wypełniając formularz przyjęcia i przynosząc sprzęt
    • wysyłając sprzęt po wcześniejszym zgłoszeniu w „SZI”
    • wysyłając sprzęt oraz formularz przyjęcia ( druk do ściągnięcia w naszym serwisie)
    • wysyłając sprzęt po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym warunków (tylko w przypadkach gdy klient nie ma dostępu do Internetu).
  2. Serwis wydaje klientowi formularz przyjęcia, który jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru oddanego sprzętu.

Logowanie do serwisu

FAQ

Co się dzieje jeżeli części zamienne są niedostępne?
W rzadkich przypadkach, jeżeli części zamienne są niedostępne i nie możemy wykonać naprawy informujemy o tym klienta i na życzenie odsyłamy laptopa. Pobieramy opłatę tylko za koszty odesłania sprzętu.
więcej

SERWIS

MIDAR
ul. Górnośląska 138
44-270 Rybnik

biuro@midar.net.pl

tel/fax 032 42 11 928
601 629 357

GODZINY OTWARCIA
Pn-Pt: 08.00-18.00
Sob: 09.00-13.00
kontakt

Newsletter




Midar.net.pl 2012 all rights reserved