Zgłoszenie usterki
- Warunkiem rozpoczęcia naprawy lub usługi serwisowej jest złożenie przez Klienta zgłoszenia serwisowego, które może dokonać:
- osobiście w serwisie wypełniając formularz przyjęcia i przynosząc sprzęt
- wysyłając sprzęt po wcześniejszym zgłoszeniu w „SZI”
- wysyłając sprzęt oraz formularz przyjęcia ( druk do ściągnięcia w naszym serwisie)
- wysyłając sprzęt po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym warunków (tylko w przypadkach gdy klient nie ma dostępu do Internetu).
- Serwis wydaje klientowi formularz przyjęcia, który jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru oddanego sprzętu.
Logowanie do serwisu
FAQ
Co się dzieje jeżeli części zamienne są niedostępne?
W rzadkich przypadkach, jeżeli części zamienne są niedostępne i nie możemy wykonać naprawy informujemy o tym klienta i na życzenie odsyłamy laptopa. Pobieramy opłatę tylko za koszty odesłania sprzętu.
więcej
SERWIS
MIDAR
ul. Górnośląska 138
44-270 Rybnik
biuro@midar.net.pl
tel/fax 032 42 11 928
601 629 357
GODZINY OTWARCIA
Pn-Pt: 08.00-18.00
Sob: 09.00-13.00
kontakt
ul. Górnośląska 138
44-270 Rybnik
biuro@midar.net.pl
tel/fax 032 42 11 928
601 629 357
GODZINY OTWARCIA
Pn-Pt: 08.00-18.00
Sob: 09.00-13.00
kontakt