Cennik standardowych usług serwisowych

 

1. Laptopy, netbooki, pozostały sprzęt przenośny

Nazwa usługi

Cena

Diagnoza z wstępną wyceną, do 3 dni roboczych *

30zł

Diagnoza ekspresowa do 24 godzin **

60zł

Zgranie danych (cena za partycję nie obejmuje ceny nośnika)

od 30zł

Czyszczenie laptopa i układu chłodzenia

80-120zl

Instalacje systemu operacyjnego
Uwaga: W skład usługi wchodzi instalacja systemu operacyjnego, instalacja sterowników, instalacja programów użytkowych

70-120zł

Naprawa płyty głównej laptopa

od 150zł

Wymiana lub regeneracja/naprawa złącza zasilania

od 100zł

Reballing BGA

250-300zł

Wymiana układu BGA

200-250zł

Wymiana lub naprawa matrycy,inwertera,taśmy lcd

50-100zl

Wymiana lub naprawa innych części w laptopie

30-150zł

Tryb naprawy szybkiej
Uwaga: Naprawa w trybie szybkim dokonywana jest w terminie do 3 dni roboczych

+ 30% ceny usługi

Tryb naprawy ekspresowej
Uwaga: Naprawa w  trybie ekspresowym dokonywana jest w terminie do 1 dnia roboczego

+ 50% ceny usług

 

2. Komputery stacjonarne, drukarki, monitory LCD

Nazwa usługi

Cena

Diagnoza z wstępna wycena *

30zł

Robocza godzina pracy w serwisie

50zł

Instalacje systemu operacyjnego
Uwaga: W skład usługi wchodzi instalacja systemu operacyjnego, instalacja sterowników, instalacja programów użytkowych

50-70zł

Czyszczenie komputera, smarowanie wentylatorów

30-50zł

Programowanie biosu

50-100zł

Naprawa płyty głównej (wymiana kondensatorów)

50zł

Czyszczenie i  konserwacja drukarki

40zł

Udrażnianie głowic w drukarce

50zł

Naprawa monitora LCD

100-250zł

 

* Klient nie ponosi kosztu diagnozy gdy decyduje sie na naprawę. W przypadku rezygnacji 30zł.

** Klient nie ponosi kosztu diagnozy gdy decyduje sie na naprawę.

  • Ceny mogą być ustalane indywidualnie przed oddaniem sprzętu do serwisu
  • Podane ceny są cenami BRUTTO i nie zawierają cen wymienianych części
  • W przypadku nie wykonania naprawy lub usługi serwisowej w określonych wyżej terminach naprawę traktuje się jako zwykłą
  • Cennik nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i Prawa Handlowego 

Logowanie do serwisu

FAQ

Jak zapakować laptopa?
Laptop jest małym, przenośnym urządzeniem, bardzo delikatnym, dlatego należy go bezpiecznie zapakować. Najbezpieczniejszym opakowaniem jest jego oryginalny karton, w który był zapakowany przy zakupie. Jeżeli go jednak nie posiadasz, to zapakuj swój...
więcej

SERWIS

MIDAR
ul. Górnośląska 138
44-270 Rybnik

biuro@midar.net.pl

tel/fax 032 42 11 928
601 629 357

GODZINY OTWARCIA
Pn-Pt: 08.00-18.00
Sob: 09.00-13.00
kontakt

Newsletter




Midar.net.pl 2012 all rights reserved