Zgłoszenie usterki

  1. Warunkiem rozpoczęcia naprawy lub usługi serwisowej jest złożenie przez Klienta zgłoszenia serwisowego, które może dokonać: 
    • osobiście w serwisie wypełniając formularz przyjęcia i przynosząc sprzęt
    • wysyłając sprzęt po wcześniejszym zgłoszeniu w „SZI”
    • wysyłając sprzęt oraz formularz przyjęcia ( druk do ściągnięcia w naszym serwisie)
    • wysyłając sprzęt po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym warunków (tylko w przypadkach gdy klient nie ma dostępu do Internetu).
  2. Serwis wydaje klientowi formularz przyjęcia, który jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru oddanego sprzętu.

Logowanie do serwisu

FAQ

Czy utracę swoje dane z laptopa?
W większości przypadków NIE. Jeżeli nie ma takiej potrzeby to nie formatujemy zawartości dysku twardego. Jeżeli jest potrzeba przeinstalowania systemu zawsze pytamy się klienta czy jego dane są mu potrzebne. Możemy wtedy zgrać je na jakikolwiek nośnik...
więcej

SERWIS

MIDAR
ul. Górnośląska 138
44-270 Rybnik

biuro@midar.net.pl

tel/fax 032 42 11 928
601 629 357

GODZINY OTWARCIA
Pn-Pt: 08.00-18.00
Sob: 09.00-13.00
kontakt

Newsletter




Midar.net.pl 2012 all rights reserved