Zgłoszenie usterki
- Warunkiem rozpoczęcia naprawy lub usługi serwisowej jest złożenie przez Klienta zgłoszenia serwisowego, które może dokonać:
- osobiście w serwisie wypełniając formularz przyjęcia i przynosząc sprzęt
- wysyłając sprzęt po wcześniejszym zgłoszeniu w „SZI”
- wysyłając sprzęt oraz formularz przyjęcia ( druk do ściągnięcia w naszym serwisie)
- wysyłając sprzęt po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym warunków (tylko w przypadkach gdy klient nie ma dostępu do Internetu).
- Serwis wydaje klientowi formularz przyjęcia, który jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru oddanego sprzętu.
Logowanie do serwisu
FAQ
Czy utracę swoje dane jeżeli dysk uległ uszkodzeniu?
Jeżeli dysk uległ fizycznemu lub logicznemu uszkodzeniu zawsze jest możliwość odzyskania danych. Należy jednak wiedzieć, że odzyskiwanie danych jest czasochłonne, związane z dodatkowymi kosztami oraz nie gwarantuje w 100% odzyskania wszystkich danych. Jeżeli...
więcej
SERWIS
MIDAR
ul. Górnośląska 138
44-270 Rybnik
biuro@midar.net.pl
tel/fax 032 42 11 928
601 629 357
GODZINY OTWARCIA
Pn-Pt: 08.00-18.00
Sob: 09.00-13.00
kontakt
ul. Górnośląska 138
44-270 Rybnik
biuro@midar.net.pl
tel/fax 032 42 11 928
601 629 357
GODZINY OTWARCIA
Pn-Pt: 08.00-18.00
Sob: 09.00-13.00
kontakt