Zgłoszenie usterki

  1. Warunkiem rozpoczęcia naprawy lub usługi serwisowej jest złożenie przez Klienta zgłoszenia serwisowego, które może dokonać: 
    • osobiście w serwisie wypełniając formularz przyjęcia i przynosząc sprzęt
    • wysyłając sprzęt po wcześniejszym zgłoszeniu w „SZI”
    • wysyłając sprzęt oraz formularz przyjęcia ( druk do ściągnięcia w naszym serwisie)
    • wysyłając sprzęt po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym warunków (tylko w przypadkach gdy klient nie ma dostępu do Internetu).
  2. Serwis wydaje klientowi formularz przyjęcia, który jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru oddanego sprzętu.

Logowanie do serwisu

FAQ

Zalałem laptopa - jak zniwelować skutki zalania?
Sprzęt elektroniczny w tym także notebook jest mało odporny na pracę w wilgotnym środowisku. Zalanie go wodą, piwem, winem, sokiem lub inną cieczą to wyrok na klawiaturę i płytę główną prawie w 98%. Aby zniwelować skutki zalania należy: Jak...
więcej

SERWIS

MIDAR
ul. Górnośląska 138
44-270 Rybnik

biuro@midar.net.pl

tel/fax 032 42 11 928
601 629 357

GODZINY OTWARCIA
Pn-Pt: 08.00-18.00
Sob: 09.00-13.00
kontakt

Newsletter




Midar.net.pl 2012 all rights reserved